onsdag den 26. oktober 2011

Vis mig din forklædekjole #2

For en god måned siden startede jeg en lille blogleg - "Vis mig din forklædekjole". Det har ført til, at rigtig mange fine forklædekjoler er blevet vist frem her i Blogland - men der er sikkert endnu flere derude?

Nu har jeg samlet dem, jeg har fået kendskab til - prøv at se med her og bliv inspireret. Hvis du også vil være med, så post et link i kommentarfeltet, så vi alle kan se flere skønne forklædekjoler!

Nu håber jeg ikke, at jeg har kludret alt for meget i billeder og link - det skulle gerne passe sammen :-) Men ellers må I råbe op. Og hvis jeg har glemt nogen - så råb også op! Tusind tak fordi I gad at lege med :-)

Marianne har kreeret denne sag: 

FruBach har vist denne sag frem:

Her er Camilla forklædekjole:

Mette, som ingen blog har, men gerne vil være med, har sendt mig disse billeder af skønne forklædekjoler:

Sonja har lavet de sødeste forklædekjoler med blandt andet Bambi, men også mumitroldene har sneget sig ind:


RetroRejen har også en del at byde på - se dem alle under linket:

Louise har også været flittig:

Jane har også lavet en skøn forklædekjole:

Mine egene kan du ser her




4 kommentarer:

  1. Jeg er jo helt tosset med mumi og bambi - de er så skønne. Jeg havde slet ikke set din blogleg, men jeg har da også et lille bidrag:-) http://herkommermutter.blogspot.com/2011/06/forkldekjoler.html

    Kh Anita

    SvarSlet
  2. Gøy å se så mange forskjellige utgaver:)

    SvarSlet
  3. lækker samling - sikke en god ide at vise dem alle sammen sammen!

    SvarSlet
  4. Skøn samling!!!!
    Har du mon kendskab til forklæde-kjole/bluse i voksen-størrelse? Eller et mønster?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...