mandag den 31. oktober 2011

Kan bloggerne gøre en forskel?

Selvfølgelig kan vi det, og nu er der en enestående chance for at vise det! Mia har taget et fantastisk initiativ til at hjælpe de danske børn, som for nogens vedkommende desværre bruger alt for meget tid på et hospital. Heriblandt hendes egen August. Initiativet skal samle penge ind til hospitalsklovnene, som gennem deres arbejde gør en stor forskel for de børn, der er indlagt med sygdom. Det tager jeg hatten af for, og jeg vil gøre hvad jeg kan for at bakke op om initiativet. Og det kan du også gøre - på mange forskellige måder.

Du kan starte med at læse mere om initiativet her hos Mia og på den særlige blog, som hun har oprettet til formålet - Klovneri.  Har du lyst til at donere en ting ting til gaveregnen, ja, så kan du også gøre det - det kan du læse mere om her. Jeg synes, vi skal få den røde blogger bunke til at bugne af lækre sager, så der kan blive solgt rigtig mange lodder! Jeg har lagt hovedet i blød for at finde en lækker gave til den røde bunke!

Jeg er også sikker på, at det vil gøre Mia meget glad, hvis du sætter billedet herunder på din blog, med link til Klovneri-bloggen - jo flere vi er om at sprede budskabet - jo bredere når vi ud :-) Du kan jo også sprede budskabet på Facebook? Og så skal vi selvfølgelig købe en masse lodder fra den 12. november til den 12. december, så der kan blive overrakt en kæmpe check til hospitalsklovnenes arbejde! Vil du være med til at gøre det hele til en succes?

2 kommentarer:

  1. TUSIND TUSIND TAK Mette!! Jeg bliver meget rørt når du skriver så fint om mig og mit projekt !!

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...