søndag den 23. oktober 2011

I glas og ramme!

Ahh for en fantastisk weekend, der er gået på hæld! Billeder fra den en af dagene, for hold da op en masse skønne oplevelser og frisk luft vi har fået :-)

Her til aften fandt det gamle billedlotteri/Memoryspil med Miffy alternativ anvendelse! Kortene er store og i fantastisk fin stand, så jeg har leget med at lave små billeder til at hænge op på børneværelset. Inspirationen er fra Pernille, som gennem lang tid, har lavet de fineste børnebilleder ud af gamle spilbrikker.

Indtil videre er det blevet til disse fire, men jeg har mange spil, som kunne bruges, så der bliver nok lavet en del flere med tiden. Måske endda de kommer med på julemarkedet og i butikken. Og måske har du også et gammelt spil liggende, som kan bruges til at lave fine små billeder?




13 kommentarer:

  1. wau hvor smart.... må lige i drengenes gemmer og kigge

    SvarSlet
  2. Aj hvor er de søde - super ide og flot med de sorte rammer :)

    SvarSlet
  3. sikke da en fantastisk ide - de sødeste billeder :-)
    Tak for inspirationen

    SvarSlet
  4. De er meget fine! Det var også sødt med den gule ramme, som Pernille havde sendt til dig.

    Du fik ret mht. det grønne Dekoplus! Se:
    http://decomyplace.com/upload/l_18213.jpg

    SvarSlet
  5. Det er nogle rigtig søde billeder du har lavet. Jeg var også vild med Miffy (det vidste jeg slet ikke at den hed), da jeg var lille. Jeg har en orange madkasse med Miffy;-)
    Kh Trine

    SvarSlet
  6. Fantastisk udtryk i de sorte rammer - giver godt fokus på Miffy. Måske skal jeg lige kigge mine gemmer igennem igen...?

    SvarSlet
  7. Meget sød ide- Lidt minder fra en svunden tid :-)

    SvarSlet
  8. Det er en fed ide - tror jeg låner lidt af den :-)

    SvarSlet
  9. Aj, jeg skal altså have mit smølfe puslespil i ramme - dette er jo vildt fint.

    SvarSlet
  10. Super ide.... den kan jeg virkelig godt lide. Smart

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...