onsdag den 12. oktober 2011

Favorit smølfestof til salg

Endelig har jeg fået fat i et stort stykke af mit favorit smølfestof! Det er så smukt i farvesammensætningen, synes jeg - og så er det bare nogle skønne motiver. Der er så meget, at disse 8 stykker i forskellige størrelser er til salg. Jeg har blandt andet brugt stoffet til puden med de brune hjerter.


Det er først til mølle i kommentarfeltet - og send meget gerne en mail bagefter til mettekirkeskovjensen@gmail.com :-)

Stykke nr .1, 70 x 105 cm. Pris 220 kr.

Stykke nr. 2, 45 x 80 cm. Pris 110 kr. 

Stykke nr. 3, 90 x 60 cm. Pris 160 kr.

Stykke nr. 4, 90 x 40 cm. Pris 110 kr. 

Stykke nr. 5, 90 x 45 cm. Pris 120 kr. 

Stykke nr. 6, 70 x 42 cm. Pris 85 kr. 

Stykke nr. 7, 60 x 80 cm. Pris 140 kr. 

Stykke nr. 8, 55 x 80 cm. Pris 130 kr. 

Derudover har jeg også fået dette fantastiske stykke. Det har jeg aldrig set før - er det ikke bare fint med den meget naive streg og de enkle farver? Der er også rigeligt af dette, men jeg har ikke lige fået set på hvordan det skal klippes og prissættes endnu - men det kommer :-)

11 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne sætte min på nr 4 og nr 8

    Kh Rikke

    SvarSlet
  2. Jeg kunne også ha tenkt meg nr. 4, men litt for sen denne gangen.
    Har en bit av det nederste stoffet, jeg også:)
    Klem

    SvarSlet
  3. jeg kunne godt tænke mig stykke nr. 5:)

    SvarSlet
  4. Rikke - Nr. 4 og 8 er dit.

    Sonja - Ja øv - der kommer nok en anden gang :-)

    Carina - Nr. 5 er desværre taget - er der et andet du kan bruge? Nr. 6 er næsten magen til?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Jeg vil gerne købe nr.2. (og glæder mig til det andet stof kommer på...)
    Mvh. Vibber

    SvarSlet
  6. Så er nr. 6 også taget - og Vibeke - nr. 2 er dit, hvis du lige sender en mail: mettekirkeskovjensen@gmail.com.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Hej Mette
    Jeg vil gerne ha nr 1 og 7 af dit skønne stof:)
    og mange tusind tak for de fine suttekæder og nøglesnoren, jeg har ikke nået at skrive til dig, de er bare så fine:)
    Sender dig en mail:)
    Kh Sarah

    SvarSlet
  8. Ej nogle fine stykker...

    Men hvis du sætter et stykker af det sidste til salg vil jeg meget gerne købe et stykke!!

    send mig endelig en mail hvis det er:
    bournonvillehansen.sara@gmail.com

    Kh sara

    SvarSlet
  9. Er alle de mindre stykker taget?? :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  10. Hej Trine

    Der er kun stykke nr. 3 tilbage.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Ok, så venter jeg bare til en anden god gang :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...