fredag den 19. august 2011

Nyt juniorsengesæt lagt op...

Sidste weekend havde jeg tid til at få lagt dette juniorsengesæt op. Ønsket var lyserøde elefanter og lilla fugle blandet med lilla, lyserød/pink, gul/orange og et strejf af turkis. Det er lykkedes, og jeg glæder mig til at få syet det sammen. Der er mange smukker stoffer, og sammen bliver de bare endnu smukkere?

Og så vil jeg ønske jer alle en rigtig god weekend. Min står i tøsehyggens tegn - i aften med sushi og cocktails, og imorgen er der arbejdsdag i butikken afsluttende med grillhygge - og måske (håber) flere cocktails!! Hvad skal du lave?



7 kommentarer:

  1. Du laver de skønneste ting! ;)

    Det blå blomstrede - det har jeg forresten en del liggende af.
    Der kommer nye lækre babysæt og Juniorsæt på tirsdag!

    Sensommer hilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt:-). Og tusind tak for en super aften igår, og Storm er vild med sit smølfehus, og har slæbt stoffet efter sig hele eftermiddagen, så han glæder sig nok til et par puder:-).

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint..uuh og de lyserøde elefanter...nammenam. he he!
    er også helt vild med det lilla blomstede...
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Det er altså lige mine farver smuk, smuk, smuk, og det jeg forhåbentlig skal lave her i weekenden er at leje med mit nye kamera.

    SvarSlet
  5. Fuglene er så søde!!

    Hvordan får du firkanterne så lige? trods jeg prøver at koncentrere mig når jeg klipper så bliver de aldrig helt lige :-S

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot. Lige de farver som min mindstepige har på værelset :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...