lørdag den 27. august 2011

Lørdags-Lopper!

Jeg er helt oppe og køre! Normalt finder jeg aldrig ud af, at der er loppemarked i nærheden før nogle dage efter! I dag lykkedes det mig at opdage, at en af nabovejene afholdte loppemarked hele 30 minutter før lukketid. Jeg havde ikke de store forventninger - men til gengæld kunne jeg så også kun blive positivt overrasket :-)

Prøv lige at se de her lækkerier!! 2 hele sæt af det skønneste sengetøj med pudebetræk und alles!! Det er virkelig blevet passet godt på det. Elsker farverne og mønsteret. Jeg overvejer at sælge noget af det, så sig endelig til, hvis der er interesse for et stykke/sæt.



Og så var der Amager-hylden! Sådan en har jeg ledt efter - og nu har jeg den! Jubiiiii!


Til sidst - det mærkeligste jeg slæbte med hjem i følge min mand. Et halvt, sjaskvådt og møgbeskidt håndklæde! Men jeg beklagede mig så meget til damerne over, at de havde revet det midt over og brugt til at tørre den megen regn af deres ting med - at de bad mig tage stumpen og få noget fint ud af det :-) Sødt! Og jeg er sikker på, at der kan blive en fin hagesmæk eller to ud af det, når det har været igennem vaske- og symaskine? Tror I ikke? Her ses forside og bagside.... SKØNT!


6 kommentarer:

  1. hej
    Blot lige et høflig input-det er ikke et håndklæde som du har fået med hjem - men et babytæppe. Jeg er en årgang 1962 og har selv et par stykker magen til fra min barndom.
    God weekend. Flot og inspirende blog som du har.
    MVH
    Fru Larsen

    SvarSlet
  2. skønne fund :)

    og som fru larsen skriver så er det et babysvøb jeg har et magen til som jeg fik da jeg blev født :)

    SvarSlet
  3. Åh jeg elsker bare når man finder lækkert flot sengetøj :D

    SvarSlet
  4. Det er vildt som man kan finde næsten kasserede sager og så se hvilke muligheder der er i dem. Er bundfarven i legetøjet brunt, for så kunne en bid af det måske komme i byttebunken. Apropos det grønne du spurgte til er noget forvasket, men du må hellere selv mærke på det.

    SvarSlet
  5. Ej de elefanter kender jeg også fra da jeg var barn. Det har sikkert været min brors- han er en årgang 61 men jeg kan huske jeg havde det til at lege med i min dukkevogn. En lyseblå model med skærme- ren retro. Desværre smidt ud for flere år siden :-(

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Ihh - er babysvøb! Så er det da bare endnu mere ærgeligt, at det er revet midt over! De er super skønne de elefanter - og dem er jeg ikke stødt på før. Men det lyder som om, der kunne være mere at finde derude, hvis man er heldig. Men det er godt nok gammelt, hva?

    Ellen Kathrine - Ja det er brunt. Går ud fra at det er din telefon, der er på spil, og du mener sengetøjet istedet for legetøjet? :-) Jeg ligger et stykke fra.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...