torsdag den 7. juli 2011

De overlevende - Babysengesættene!

Inspireret af Mirjam, får I her de overlevende babysengesæt her i huset. Der er ikke meget, som overlever saksen herhjemme - men det har I nok efterhånden fået indtryk af - men disse 5 sæt har indtil videre formået at overleve :-) Og der er altså ikke blevet strøget inden fotoshoot :-)

Som I kan se, er vi mest i de brune nuancer. Det brune med hjerter er omvendt på den anden side - hvidt med brune hjerter. Og mit favoritsæt er uden tvivl det gule/brune med tog, skibe og fisk. Det har jeg ikke set andre steder? Men det orange med træer er jeg nu også ret vild med.... Hmm.... ja, faktisk så er de alle skønne! Det grønne er ikke patchwork fra min hånd, så det er også lidt særligt at tænke på, at en anden har lagt så meget arbejde i dette sæt. Faktisk er alle sættene fra en dejlig veninde, hvis mor har haft held en gang i de lokale genbrugser!






7 kommentarer:

  1. Griner højt(!) Da jeg havde lagt mine sæt på nettet var min første tanke også bare (UPS de sku vist ha´ været strøget):)
    Lækre sæt. Er vild med de brune nuancer!

    SvarSlet
  2. Hejsa...sættet med både, hjerter og fisk har min svigerinde i gule nuancer, jeg selv i blå og har byttet mig til et lille stykke med lyserøde...
    Jeg har desværre ingen hele retrosæt herhjemme...
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Sikke fine sæt! Især er det med færger, tog og fisk superskønt! Og jeg har faktisk aldrig set det før.

    Ha ha - og jeg overvejede også at bekende at strygejernet altså ikke havde været fremme i anledning af at sengesættene blev vist frem. SÅ god tid har jeg heller ikke - selvom jeg er på barsel ;) Men så tænkte jeg at det scenarie, hvor man står og stryger en halv eftermiddag for at lave et blogindlæg også ville være lidt fjollet ;)

    Og i øvrigt - TUSIND tak for den søde gave! Jeg blev helt rørt over din betænksomhed :) Den bog havde vi (jeg) ønsket os (mig). Og den er da bare skøn med de fantastiske illustrationer! Elefantlappen vil ligge og vente på det helt rigtige projekt. Faktisk pønser jeg på at opfinde et projekt, hvor den kommer mest til sin ret :)

    Tak igen & hav en skøn dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Goddag *sms*

    Nu er jeg lige kommet dumpene forbi dig tænkte lige på om du ikke havde lyst til at få en plads på min side under link hvis du linker mig får du en plads hos mig (: Tænkte osse lige på noget andet har noget der hedder på besøg du kan læse mere her http://dytbat.wordpress.com/pa-besog/ Håber du har lyst til at være en af dem... Håber at høre fra dig på min blogger måtte jo lave ny pga ham jeg havde hos snakket jeg ikke med mere og endt med at han bare lukket den ned uden jeg fik det at vide så håber du kan lide min blogger nu jeg kun har været igang i en halv uge ca... (: Forsæt god dag...

    Hvis du vil svare ville jeg blive glad hvis du gjorde det via min blog (:

    Mange knuser fra Dytbat/Lise

    SvarSlet
  5. flotte sæt - jeg har huske det brune med de hvide hjerter fra jeg var barn - havde en fættter, hvis værelse havde det som gardiner og sengetøj - og værelsets tapet var modsat - hvidt med brune hjerter.
    millelouise, som tit er forbi din blog - kik endelig forbi.

    SvarSlet
  6. Så fik jeg endelig taget mig sammen til at flashe min samling af hele babysæt - kig endelig forbi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...