fredag den 15. juli 2011

Babytæppe finito!

Regnvejrsdagen i går blev også brugt til at gøre babytæppet med de blå elefanter færdigt! Åh det er skønt, og jeg håber, at den lille baby, der skal have det i gave, bliver tilfreds og vil lege og putte med det! Lidt close-up fotos, da I jo har set firkanterne før :-)

Der er fleece mellem lagene, og tæppet er ikke quiltet, men forstykket blot stukket på den ene led inden sammensyning af de forskellige lag. Bagsiden er babyblåt bomuld og er klippet større, så der var nok til at folde rundt og bruge som kant. En nem og fin løsning.



19 kommentarer:

  1. Iiih de blå elefanter er så fine...hvis du nogensinde skulle beslutte at kunne undbære et par små lapper af det er jeg meget interesseret: miachristina1@hotmail.com.
    Tæppet er rigtig fint, flot afslutning med kanten.
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. hvor er det bare flot syet. Du kan bare det der med detaljer og præcision.... er lidt misundelig :D Og de små blå elefanter er super skønne...

    SvarSlet
  3. Du er bare så blæret :-)

    SvarSlet
  4. Så nydelig stoff og flott søm, et helt fantastisk teppe, som jeg likte godt.
    Hilsen fra Norge fra Mymlen og My

    SvarSlet
  5. Blå elefanter, hvor er de skønne. Hvis modtageren ikke bliver tilfreds, så fortjener de det ikke.

    SvarSlet
  6. Suk, hvor er det fedt, elsker bare de elefanter:-)

    SvarSlet
  7. Ser fint ud - kunne godt tænke mig at se det i fuld størrelse .-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det dog bare fint..

    SvarSlet
  9. Det er bare et supersødt babytæppe :)


    Sommerhilsen

    Pelle
    http://www.mobilreparationer.dk

    SvarSlet
  10. Superfint!! Lyckliga lilla baby som får det! : )

    SvarSlet
  11. Så FLOT Mette:) Ih altså elefanterne og de andre stoffer ser bare godt ud sammen:)

    SvarSlet
  12. Det er en vildt hyggelig sammensætning :)

    SvarSlet
  13. Kjempefint! Du er blitt en kløpper på symaskinen:)
    Hyggelig pyssel å lage kort - både med og uten heklekant:) Nå har jeg kort i lang tid fremover...
    God helg, Mette!

    SvarSlet
  14. Smukt!! synd at min svigermor er i gang med et tæppe til min lille ellers ville jeg købt et lækkert et fra dig. Ha' en super weekend!

    SvarSlet
  15. Sikke FLOTTE detaljer du har lavet!!

    SvarSlet
  16. Tusind tusind tak. Jeg bliver så glad for alle jeres roser, ja - næsten helt rød om kinderne. Det betyder da bare så meget med så mange glade bemærkninger :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare blevet flot Mette :) Jeg glæder mig allerede til at modtage det og give det væk i gave. Det er den bedste baby gave man kan give.

    Venligst Lene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...