torsdag den 21. juli 2011

2 små blå huse - helt forskellige beboere!

Der er flyttet nye folk ind i to små blå huse. I det ene bor smølferne og i det andet en slags Noa's ark. Det er altså sjovt, som man kan skabe helt forskellige udtryk ud af to ting, som i princippet er det samme. Jeg ved faktisk ikke hvilken en, jeg er mest vild med - er nok lige pjattet med dem begge. Har du en favorit? Begge er til salg for 150 kr. eks. porto, hvis du forelsker dig i et af de små huse eller dets beboere :-)





10 kommentarer:

  1. Hej
    Hvor er de fantastiske. Jeg skal igang med sættekasser. Men har lige behov for lidt sparring. Hvilket maling maler du dem med? er det tapet eller papir du sætter i og hvad limer du det fast med? jeg har forsøgt med tapetklister men uden for meget held.
    MVH Jette

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine - kunne du evt. være interesseret i at bytte med et helt sæt sengetøj for smølfehuset - se evt. min profil på TS (stampe3)

    VH. Jane lang-havemann@mail.dk

    SvarSlet
  3. Så søde. Mette, hvordan kan du dog NÅ at lave så mange fine ting?? :-) Kh Christina

    SvarSlet
  4. Kjempefine!
    Håper du har fine sommerdager:)
    Klem :-)

    SvarSlet
  5. Små Hverdagssysler - Der kommer lidt forklaring i morgen :-)

    Jane - Jeg har sendt dig en mail!

    Fru Hygge - Tak!

    Frk. Regnbue - Det er når jeg sysler, at jeg slapper bedst af - så i ferien er der jo bare masser af tid til den slags :-) Datteren sover 3 timer til middag og går i seng kl. 19 .... :-)

    Sonja - Tak - og jo tak - vi hygger rigtig meget i vores svenske paradis!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. I'm in love hvor er de dog skønne

    SvarSlet
  7. Helt vildt søde huse, især det med smølferne er skønt :o)

    Kh. irene

    SvarSlet
  8. Er helt vild med smølferne. Havde det samme i tankerne da jeg spurgte til salg af smølfestof;)

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine! Jeg er bare SÅ glad for mine altså :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...