søndag den 1. maj 2011

En eftermiddag og aften i søsters have

Efter krea-halløj igår formiddag og lidt af eftermiddagen gik vi ned til min søster og holdt fødselsdag for hendes mand. Det var en virkelig skøn eftermiddag og aften i deres have med grill, legende børn, marshmellows og bålhygge. Og som en ekstra bonus lugter vi nu allesammen af spejderlejr :-) Men tænk at kunne sidde ude til kl. 22 på den sidste dag i april? Måske nogle af jer også grillede og spiste ude? I får lidt stemningsbilleder...

Karen tog en ekstra lille lur i hængekøjen i mosters skønne vattæpper


Hæklerierne var med på tur


Niecen indtager sin grillpølse på trædækket


Og den obligatoriske marchmellow - børnenes favoritdessert!



Og så en lille reminder - det er sidste dag, hvis du skal nå at være med i min give away om det skønne Graziela spisesæt. Jeg trækker lod i aften kl. 21! Du kan nå det endnu - klik her.

6 kommentarer:

  1. ihh hvor ser det hyggeligt ud, og ja vi havde også gang i grillen igår, det var jo skønt og helt perfekt vejr.

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Kig forbi min blog. Der er en overraskelse til dig.

    Lykke

    SvarSlet
  3. Nøj hvor hyggeligt altså!!
    Vi var også ude hele dagen i går, ja og gang i gril og spis-ude-hygge!! - fantastisk :)
    Og i dag skinner solen allerede fra en skyfri himmel, så jeg ser frem til endnu en dag i haven!!
    God søndag :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Ser dejligt ud. Kan godt forstå at karen tager sig en lur, i de skønne tæpper.

    SvarSlet
  5. Vi var også hos søster i går. Vi faldt i bål og pandekager, hvidvinshygge og pizzaer på deres "nye" terasse. Vi bor på samme vej,så vi falder ofte i små spontane hyggestunder med hinanden. Elsker, når man bare er sammen omkring et bål og en stak legende unger.
    Lyder som en både hyggelig og produktiv weekend du og din søster har haft jer. Mvh Louise

    SvarSlet
  6. Nøj hvor ser det skønt ud, og sikke nogle skønne ting du viser her på din blog, den vil jeg glæde mig til at følge;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...