søndag den 29. maj 2011

Brudepigekjoler - Sneak peak!

Selvfølgelig skal familien små piger være brudepiger på lørdag. Hele tre prinsesser kommer til at følge mig op, og I Paris fandt jeg tre små kjoler, som er prinsesser værdige. Det har været lidt en udfordring at finde ens - eller næsten ens - kjoler i størrelserne 80, 92 og 152. Men nu er de i hus, og de er mere end godkendt af Isabella - der i parantes bemærket glæder sig mere end alle os andre tilsammen! De bliver så fine de små piger :-) Og ja - man kunne jo selv have syet i den ideelle verden, men det har tiden simpelthen ikke været til.

Så én ting på tjeklisten kan nu krydses af.....



5 kommentarer:

  1. Skønne kjoler - udfra den lille sneak-peak. Rigtig god fornøjelse med forberedelserne - en hektisk men også helt fantastisk uge ligger foran dig.
    Glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. WOW, hvor bliver de bare fantastiske, og hvor er det hyggeligt at de glæder sig så meget!
    Jeg vil også nyde at følge med i forberedelserne og husk nu at nyde det - det hele går sgu så stærkt!!¨
    :-D Ha' en dejlig dag, skønne Mette!

    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet
  3. velkommen hjem og flotte kjoler du der har fået fingerne i glæder mig til at se dem i hel figur :)

    må man spørge hvor du skal giftes ?

    SvarSlet
  4. Der er loppis på tuxsens alle, med rig mulighed for at finde bamser og andet til. Karen

    SvarSlet
  5. Yndigt stof. Glæder mig til hvis vi får hele kjolen at se:-) Jeg har en give away på min blog, som helt sikkert er noget for små piger. Du er velkommen til at kigge forbi:-) Kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...