lørdag den 23. april 2011

Loppis!

Igår kørte vi en lille tur rundt i nabolaget for at se efter loppis. Der var et par stykker, men ikke de helt store skatte gemt der. Det blev dog til et par køb - en skøn lille Playsam bil (det svenske svar på Kay Bojesen) og 3 små røde lysestager. Jeg har 3 lidt større i forvejen, så de passer super ind i stilen heroppe - og bilen - den har nu kørt siden kl. 6, hvor Karen og jeg stod op. Godt køb!!



Vægten her klunsede vi sidste år - den er uundværlig, når høsten af kantareller, blåbær og brombær skal vejes!

2 kommentarer:

  1. Fandt lige dine blog. Den er rigtig fin. Især faldt jeg over dette indlæg. Jeg eeeeeelsker loppis i Sverige. Vi er så heldig at komme der et par gange om året og sikken nogle fund jeg har gjort. Jeg har bla. fundet 3 gamle Dalar heste og mange af de røde lysestager. Men desværre oplever vi også at der kommer flere og flere hollænder og opkøber og sælger videre i Holland... øv.

    SvarSlet
  2. Hej HelleJescika

    Velkommen til! Ja, man kan være heldig, men synes også at der er en del, der ved hvad de vil have for det :-) De røde stager var dog et kup - 3 for en svensk 10'er - det kan man vist ikke sige noget til?

    Vil kigge forbi dig også.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...