lørdag den 9. april 2011

En god start på dagen - det vildeste loppefund!

Min mand hjemvendte igår aftes efter 4 dage i Athen. Skøøønt at få ham hjem igen, og Karen var SÅ glad for at se sin far igen. Vi havde en hyggelig aften i går, og i dag fik jeg lov at sove længe! Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det er noget af det bedste, jeg kan blive udsat for. Karen sov nu også længe i dagens anledning, men da far og Karen stod op og gik ind i stuen, vendte jeg mig om på den anden side. Meeen - jeg blev alligevel noget nysgerrig, da der blev råbt "Loppemarked" inde fra stuen... Hmm... jeg hoppede lige ud af sengen og ind i stuen for at se, hvad de snakkede om. Og jo, ganske rigtigt - sådan så der ud nede på torvet kl. 8 i morges. Sengen trak nu alligevel lidt mere, men jeg fik da lige sagt til Henrik, at han da meget gerne lige måtte gå en runde og se efter lækkert sengetøj, når de alligevel skulle ned til bageren.


Jeg går så ud som et lys, og bliver vækket 10.30 med morgenmad og blødkogt æg. Vi er ved at sætte os ved bordet, da Henrik siger, at jo jo - den var god nok, der var sengetøj dernede.Jeg regner så med, at han har købt det, men nej, han vidste jo ikke lige, om det var det helt rigtige. Men han var ret sikker på, at der var noget af det der med elefanterne, som jeg havde vist ham i går aftes. Nu er min nysgerrighed virkelig vakt. Der er jo gået mere end to timer, så jeg er da helt sikker på, at det er væk, hvis det var der. Jeg forlader det blødkogte æg, løber ned på torvet, og rimelig forpustet nærmer jeg mig den bod, hvor der øjensynligt skulle være elefanter. Og hey - de er der endnu. Helt casual tager jeg det op, kigger lidt på det - og spørger hvad hun skal have for det. Forventer en tårnhøj pris siden det stadig ligger der, men hun tænker lidt, og så er det hun siger: "En 10'er?".... Ja okay, så lad gå. Jeg er ikke mindre end lykkelig, og smutter op til mit blødkogte æg, og tilgiver alligevel min kæreste for ikke at have købt det. Og så er det tilmed juniorstørrelse og i super stand.


Det er og bliver en god dag!

11 kommentarer:

  1. Fantastisk.....hvor heldig må man være :-)

    Forsat god lørdag. Kh Mette

    SvarSlet
  2. Gratulerer! Ja, man blir lykkelig langt inn i sjelen av sånne kjøp : D

    SvarSlet
  3. Wow, sikke et kup...Det er da næsten ikke til at begribe, at det lå der endnu da du kom, men nogen gange har man heldigvis lov til at være heldig!

    SvarSlet
  4. Øv det skulle jeg da have vist, Svesken og jeg var tidligt oppe og kunne da sikkert have fundet noget at kigge på også. Dejligt med de elefanter.

    SvarSlet
  5. Svineheldige dig... :)) Det er da virkeligt godt køb... :)

    Forsat god dag.. :)

    SvarSlet
  6. Man må da ha lov å ha flaks av og til:) Og så kun en tier...
    ♥ Sonja ♥

    SvarSlet
  7. Det er skønt med gode fund - man bliver jo helt høj. Havde selv samme oplevelse forleden, hvor jeg rendte af med et babysengesæt med blå elefanter fra vores lokale genbrugs - også til sølle 10 kr.

    SvarSlet
  8. Det var dog vanvittigt. Tillykke med kuppet:-)

    SvarSlet
  9. Nogle dage har man lov at være heldig;o)
    Både sove længe Og et SUPER kup!!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...