onsdag den 27. april 2011

Der var ved at være bund i garnet :-(

Det er vist ingen hemmelighed, at der er blevet hæklet en del på det sidste. Så efter en uge i det svenske med hæklenålen, havde jeg i bund og grund kun gule nueancer tilbage. Og det blev alligevel lidt for kedeligt. Så igår var jeg lige forbi min garnpusher for at få fyldt lidt op. Det blev til denne gode håndfuld af den lækre Muskat fra DROPS. Der er SÅ svært at vælge, når man står der, men det blev til rød, dueblå, brun, lilla, lyserød, laksefarvet og en lækker frisk grøn. Uhh - det kribler allerede i hæklenålen for at komme igang med de nye farver :-) Jeg håber at kunne nå at lave lidt flere hæklerier inden det går løs om 9 dage! Har i forresten set videoen? Ellers så gør det og glæd jer lige så meget, som jeg gør :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...