tirsdag den 15. marts 2011

Svigermor har lavet gave...

... børnefest-gave! Dorthe med bloggen Rumpetski var jo så heldig at vinde en hjemmestrikket vest. Hun er gravid og venter en pige til maj. Vesten skulle være råhvid med lilla knap. Og det blev den så - her er det færdig resultat. Og psssstt... Dorte har gang i en give away om den lækre Bo Bedre Børnenes Idébog, hvis det var noget, der kunne friste? Og Dorthe - jeg håber, at vesten er som du ønskede dig, at den skulle være? Jeg kan i hvert fald love dig, at den er baby-lækker og super blød.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fed Mette! Nøj hvor jeg glæder mig til at bruge den.....
    Tak for lidt reklame for min give away!
    KH Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej
    Tak for kommentar på min blog..
    Det er helt særligt at få en fast læser. Så mange tak for det...
    God solskinsdag og jeg har meldt mig til din give away.
    Lisa

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...