fredag den 11. marts 2011

Og den færdige vest...

Når nu jeg var i gang med at lave DIY til jer omkring monteringen af det hæklede kantbånd - ja, så kunne jeg lige så godt få vesten færdig :-) Jeg har prøvet med hæklet kantbånd i ærmegab og almindeligt på resten. Jeg er ret glad for resultatet, og synes at et miks gør sig godt.Der sker på en eller anden måde lidt mere på vesten, selv om jeg nu også kan lide både kun med det ene eller kun med det andet. Det giver bare forskellige udtryk, men der er vist aldrig nogen, der har klaget over lidt at vælge imellem. Vi er jo heldigvis forskellige, også når det kommer til smag :-)



Close up af lukning.


Og så er vores sture blevet indtaget af kreationerne... Nu er der nok grønne - lad os komme igang med nogle andre forårsfarver! Der er klippet og quiltet til de næste par stykker.

3 kommentarer:

  1. du er bare så god til at finde på og sy og jeg glæder mig til at se dine fine ting til maj på fyn :)

    SvarSlet
  2. Den er vel nok bare FLOT!!! Er helt vild med den og de andre... :))

    Kram fra Stine..

    SvarSlet
  3. fantastisk samling du har fået lavet. Det ville også være synd at hænge dem i skabet når nu de er så skønne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...