torsdag den 3. marts 2011

Held i blogland

Sørme om ikke også posten er kommet med pakker. Pakker med de skønneste gevinster, som jeg har været så heldig at vinde i blogland den seneste tid.

Først var jeg heldig at vinde hos Louise - for anden gang faktisk. Louise har også vundet to gange her os mig, så hvis folk efterhånden tror, at vi en eller anden form for konspiration kørende, ja så kan jeg godt forstå det. Men indtil videre er det rent held :-) Jeg vandt den skønne bog "Jeg hækler selv" - uha der er mange sjove og lækre opskrifter i, som må prøves hen af vejen. Og som om det ikke var nok, var der også et super fint kort og en flagranke til at pynte op med! Vi skal jo snart have 1 års fødselsdag, så mon ikke den kan finde anvendelse der? Tusind tak Louise!


Hos Irene var jeg så heldig at vinde et par skønne øreringe! Og slet ikke fordi jeg var en af de heldige vindere i hendes skønne give away, men simpelthen en ekstra præmie - fordi jeg var den første, der tilmeldte mig hendes give away! Hey - det er da super bonus? Først en fin lille pose, der fungerede som kort - og pyntet med en skøn filtblomst.


Inden i endnu en skøn pose med selve øreringene.


Og her øreringene - de bliver da mine nye favoritter!


Blogland er da det skønneste sted?

2 kommentarer:

  1. Hvor er du bare heldig.....lækre sager....og du har ret, blogland er et herligt sted.....også selvom jeg aldrig har vundet noget!

    God torsdag!

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig og lækre præmier :) Det er så hyggeligt med give aways.

    Jeg har lige lavet min egen første give away, fordi jeg bare syntes er det hyggeligste i blog land. Og jeg har selv vundet to gange hos andre, så nu er det min tur til at give videre.

    Kh Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...