onsdag den 23. marts 2011

Det bliver da en smuksak!?

Så blev der klippet og linet op! Der var for og imod smølfer, men efter at have forsøgt mig lidt frem, blev jeg enig med mig selv om, at de bare MÅTTE med. De er da for skønne - og så giver de det lidt ekstra på den barnlige front. Og det er jo - eller skal blive - et sæt sengetøj til børn. Så her kommer smølferne omgivet af nogle af mine allermest skattede retrostoffer. Men der skal jo bruges, selvom det næsten kan gøre ondt at klippe i det! Nu overleverer jeg bunken til min søster, så hun kan sy det sammen - for det skal da med på markedet! Det var tænkt som et drengesæt - men kan det ikke også bruges af piger? Jeg er sikker på, at Karen ville elske at putte i det.




13 kommentarer:

  1. Det ser super fint ud.. Først tænkte jeg også lidt "Ej, smølfer?", men mest fordi jeg bare syntes at de andre stoffer var så fine at det ikke helt kunne måle sig. Men nu hvor man ser det lagt op ser det altså rigtig fint ud og hvis det var i voksen størrelse ville jeg da også godt kunne "forfalde" til det ;)

    Kærligst, Julie
    juliabsn.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Jeg er ikke så meget til smølfer, men i denne sammensætning ser det super sødt ud...

    SvarSlet
  3. Det er rigtig flot - og tror sagtens det kan gå både til piger og drenge. Smølferne - selvfølgelig skal de med! :)

    SvarSlet
  4. Årh, Mette - hvor er det bare LÆKKERT!! KANON sammensætning af de flotte stoffer! :-)
    Ha' alletiders dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  5. Det er bare så FINT Mette!!! Godt at du besluttede dig at tage smølferne med - ellers bliver det bare som alle andres.. Nu er det en one-of-a-kind KIRKESJOV!!! Elsker det...

    SvarSlet
  6. Super flot elsker smølferne - jeg er også lige blevet færdig med et sæt lidt a la de samme farver.....uhh er lidt misundelig på du kan aflevere til din søster der syr det - det er da et super teamwork I har jer der :-)

    Fortsat god dag
    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Hvor bliver det flot.
    Hvor har du fundet smølfestoffet?

    SvarSlet
  8. jo da den bliv/bliver fin :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare fint og elvfølgelig kan piger også bruge det - hvem var det, der opfandt pige- og drengefarver???!!!!
    Kh Trine

    SvarSlet
  10. Det bliver et super skønt sæt, og smølferne er absolut et plus ;O)

    SvarSlet
  11. Jeg er total vild med smølferne. Synes det er super flot.. ville elske det til min datter.. Vi må se om det er væk når jeg kommer på forårsmarkedet..
    Kh
    Lykke

    SvarSlet
  12. Ihh - det var da en skøn respons! Det lyder som om, at smølfer er godt! :-)

    Camilla - Stoffet har jeg byttet med Berit fra pilsverden.blogspot.com

    LykkeS - Det lyder da godt, hvis du kigger forbi! Hvis du absolut ikke kan leve uden, så send en mail :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  13. det bliver bare rigtig flot, rigtig fint med smølferne i :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...