tirsdag den 7. december 2010

Finito!! Årets julekjole...?

Uhh - det er så fedt, når tingene bliver, som man havde forestillet sig. Og det blev kjolen. Jeg er helt vild med den - festlig, fræk, hyggelig, julet, tøset - og ja, bare fed! Den var egentlig færdig, men så legede jeg lidt med de hæklede blomster - og vupti - disse to små røde blomster, der sad sammen med en hæklet snor, fordi Ane Mette havde brugt den som sløjfe på posen med blomster til mig - den passede bare perfekt på lommen, som en ekstra lille detalje. Og ellers er stoffet jo fra Frau Tulpe, som I nok har gættet.

Og så har jeg fundet ud af, at jeg ikke er hjemme, mens det er lyst, så alle billeder her fra er med blitz :-)



7 kommentarer:

  1. Altså Mette, hvor er den blevet fin :) Rigtig fin og sjov. Uh hvor jeg også snart trænger til at sy igen!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er den fin. Jeg er helt vild med farvekombinationen

    Smil fra Line

    SvarSlet
  3. Ja, kjolen er rigtig fin! Hvor finder du mønstrene til dine søde kjoler og nederdele?

    SvarSlet
  4. Anne, Line og Line - Tak skal I ha'. Og Line D - det her mønster har jeg bare tegnet af fra en købt kjole, og de fleste nederdele laver jeg på slum. Den lille kjole med de to lommer jeg også har lavet er et onionmønster.

    SvarSlet
  5. Super fed detalje med det hæklet på lommen. den er bare blevet super flot.

    SvarSlet
  6. Susan og Kristiane - Tusind tak for jeres hilsner - dejligt at I synes om resultatet :-)
    Mvh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...