tirsdag den 9. november 2010

Tøsebold

Så blev jeg færdig med en tøset pathworkbold med små mærker, så der er noget at putte i munden. Der ligger to mere og venter på, at der skal komme fyld til huse - en til drengene og endnu en til pigerne. Karen har brugt sin rigtig meget, så jeg synes det er en super barselsgave. Personlig og anvendelig.



Idag bliver der vasket tøj og ryddet op, men jeg er lidt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Hvorfor? Fordi jeg vågnede med de vildeste mavekneb og nu en form for roskildesyge - dog er det kun den ene "ende" der er ramt - endnu? Hader at være syg, så jeg håber, det er noget meget forbigående, og at jeg snart er tip top igen. Det er ikke det nemmeste at holde styr på både sig selv og en baby, der er overalt ....

4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du bare kreativ og spytter den ene og anden fantatiske ting ud. du har jo slet ikke tid til at starte arbejde igen!?! God bedring :-)kh Christina

    SvarSlet
  2. Supersød :o) Lille Andreas blev MEGET glad for sin "svampe-ting" :o) - Ja, det blev en dreng, så det passede rigtig fint. Og lige hvad de manglede til barnevognen.
    God bedring. Knus fra Line

    SvarSlet
  3. Hej Søde Mette, er der nogle steder hvor man kan se opskrifterne på de finde ting du laver? :-)
    Jeg er helt vild med den her boldt og den anden bold du har lavet...
    Knus Cecilie

    SvarSlet
  4. Hej Cecilie

    Du kan se "opskrift" på bolden her: http://pralerier.blogspot.com/2010/08/diy-patchworkbold.html

    Hvis der findes decideret opskrifter eller mønstre linker jeg til dem i indlæggende.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...