mandag den 22. november 2010

Pavestolt!

Jeg er færdig med babytæppet! Og trods det dårlige lys får I lidt billeder. Jeg håber, at solen skinner en af dagene, så I kan se farverne bedre. Det er lykkedes mig at quilte det i 3 lag helt uden buler og alt for meget opsprætning. Der var jeg ikke helt sikker på mine egne evner, men med omhyggelighed og tålmodighed gik det rigtig godt. Det ligner og føles faktisk som et rigtigt vattæppe - blødt og lækkert. Bagside og kant endte med at blive et stykke frækt multistribet stof fra den lokale patch work butik. Det er jo ikke en Kirkesjov for ingenting, så der er knald på farverne! Og jeg er stolt over at være kommet i mål med et projekt af denne type.








7 kommentarer:

  1. super super flot kan godt forstå du er stolt :)

    SvarSlet
  2. Waaauw - det er da bare blevet SUPER flot!!! Sikke dog et stort arbejde!

    SvarSlet
  3. Det er bare SÅ fint :o) - hun er en heldig bebs.... Kram fra Line - CU lørdag

    SvarSlet
  4. WOW - for dælen da, hvor er det bare fedt!!! Kan godt forstå at du er stolt!! LÆKRE farver, og jeg tager SÅ meget hatten af for at du har lagt så mange kræfter i det. Det bærer det tydeligt præg af!!
    Ha' en lækker aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et flot tæppe du har lavet.. lækre farver..Waow!!

    SvarSlet
  6. Tak alle sammen - jeg er glad for at der er andre end mig, der kan lide det :-) Det varmer! Endnu en gang tak for hilsnerne.

    Mvh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...