mandag den 22. november 2010

Morgenfrisk

Og så alligevel ikke. For tredje dag i træk er Karen oppe kl. 5.30. Det er lige tidligt nok for et vaskeægte B-mennesker som mig. Der er bare et eller andet helt forkert, når der stå 05.XX på vækkeuret. Men jeg kan vel lige så godt vænne mig til det, for om 2 uger er det slut med barsel, og så er det tilbage på arbejde. Jeg glæder mig, selvom det også har været helt igennem fantastisk at gå hjemme og være mor på fuld tid.

8 måneder er fløjet afsted og Karen er ikke så lille mere som hun var en gang :-)








2 kommentarer:

  1. Hun er nu stadig en guldklump :-) Glæder mig vi ses på onsdag, mens mor er til Wellness! Christina

    SvarSlet
  2. Ja, sært som tiden flyver, ikke? Men du har da virkelig fået noget ud af din barsel. Nyd de sidste uger, inden det går løs ;-)
    Knus, Eva

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...