torsdag den 25. november 2010

Der findes ikke dårligt vejr...

 Undertegnede trodser vejret

 ... kun dårlig påklædning. Er det ikke sådan man siger? Jeg brugte ret meget tid i formiddags på at prøve at finde en undskyldning for ikke at behøve at tage til træning. Det sneede, Karen havde lige sovet og var vågen, jeg var lidt træt, det kunne også være meget hyggeligt med en kop te og benene oppe, bla bla bla. Men nej. Jeg fandt vintergrejet frem og afsted i det faktisk ret skønne vejr. Sneen dalede ned, og der var et fint hvidt dække overalt. Det var lidt glat, men så er det godt, at man har barnevognen at holde fast i. Og så var det jo også sidste gang for mig, da vi i næste uge skal en tur til Berlin - og næste mandag igen, er det tilbage på arbejde. Og jeg er så glad for, at jeg kom afsted. Der var mange, der havde tænkt som mig og var blevet hjemme, men os tre seje mødre, der dukkede op - vi havde en dejlig træning. Tak til PushyMums for at have holdt formen ved lige i min barsel. Det kan endnu en gang kun anbefales.


Mine trofaste træningsmødre - og mødregruppemødre - og legestuemødre - og babysalmesangsmødre - hvad skal jeg gøre uden dem?

5 kommentarer:

  1. Spørgsmålet er ikke, hvad du skulle have gjort uden os - men - Hvad skulle vi have gjort uden dig og Karen?
    Altid friske og inspirerende, hep hep hep!
    Anne og Julia

    SvarSlet
  2. Ih altså. Bliver faktisk helt rørt ved tanken om, at det er slut. Man er måske ikke helt ovre det der med at have følelserne uden på tøjet!? Men det ER faktisk lidt trist at det er slut. Vi må planlægge næste barn, så vi igen kan give den maks hygge og gas i Brønshøj og omegn.

    SvarSlet
  3. Fine hyggelige sne billeder - det er helt rigtig det fins ikke dårlig vejr bare dårlig tøj ( ok på norsk er tøj= klær og da rimer det bedre....)

    Tak for tip om Pushymums - skal huske det når det bliver aktuelt for mig :)

    SvarSlet
  4. I'm with Leia - Ja husk det - det gør godt for både mor og barn. Jeg har bare været SÅ glad for det. Hvis man bare er en lille smule outdoor menneske, så kan man ikke andet end være vild med konceptet. Og ja - klær er da klart en forbedring af det ordsprog :-)

    SvarSlet
  5. Snif snif...tåre i øjenkrogen! Det var da en sidste gang med manér!

    Også tak for alle dine fede idéer! Jeg er jo den vildeste kopi-tøs, men det har været alletiders, at få inspiration fra dig! Du laver nogle fantastiske ting :)

    KH Nana

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...