mandag den 11. oktober 2010

En hund på vej

Jeg mangler nu kun to firkanter på mit tæppe, men det er lykkes mig at smide de to sidste stykker stof væk!!! Jeg fatter ikke hvordan det kan lade sig gøre. Som tidligere fortalt har vi kun 65 kvm. Det burde være umuligt at noget kan blive væk? Og så to stykker stof af en anseelig størrelse. Jeg er nok bare blevet blind og ramt af ammehjerne, men eftersom de de sidste uger har ligget og rodet i sofaen, er det virkelig, virkelig mærkeligt. Og hvis jeg skal fortsætte, skal jeg gå kompromis og bruge en farve jeg allerede har brugt... det kan være jeg bliver nødt til det. Men se her, hvor fint det er blevet - og næsten klar til montering.


Så mens jeg venter på at de skal dukke op kaster jeg mig frejdigt ud i et nyt projekt. Måske endda to projekter. Men det ene er denne skønne gravhund lavet af patchworkbolde. Jeg synes simpelthen den er så cute, og jeg håber, at jeg stadig har nok patchwork-tålmodighed tilbage til at få den færdig.


 Hvis jeg går død, kan jeg jo altid lave bamsen i stedet. Ideen er fra Husflid - hvilken fantastisk butik!


Sideløbende skal jeg prøve at få gang i den gamle symaskine og sy en nederdel... mere om den en anden dag.

4 kommentarer:

  1. Jamen Mette dog, hvor er du dygtig og helt utrolig kreativ :-P Super sød hund hihi.. Håber hele familien har det godt

    SvarSlet
  2. Hehe, den hun og bamse er da for sjov. Altså på en god måde... rigtig fine.
    Kender også Husflid, bor jo faktisk lige i nærheden så er tit derinde og snuse rundt. De har mange fine ting, men også lidt pebrede for den studerende desværre :(
    Ser også meget lovende ud med tæppet, de to andre du har lagt ud er også flotte. Er selv ved at tænke på at vove mig ud i patchwork, måske når jeg får mere tid på et tidspunkt, men det skal helt klart afprøves til et legetæppe på et tidspunkt. Hvilke lag bruger du i legetæpper?

    SvarSlet
  3. Fin blog. Glæder mig til at følge den som fast læser :-) Kh Line.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fedt dit tæppe - håber du finder de forsvundne stofstykker :o)

    Smil fra Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...